مصاحبه آرشیو خبر ها
باید همیشه تمرکز داشته باشیم ; وظیفه ام را انجام دادم

باید همیشه تمرکز داشته باشیم ; وظیفه ام را انجام دادم

لئوناردو بونوچی ، مدافع یوونتوس که در بازی مقابل کیه وو یکی از بازیکنان خوب یووه بود و توانست در چند صحنه دروازه یووه را نجات دهد در مورد بازی و 3 امتیاز گفت .

" من مدافع هستم و بنابراین وظیفه دارم که بازی را بخوبی اداره کنم . پس از گل ِ اتفاقی که خوردیم بازی را بار دیگر بخوبی بستیم و اجازه حمله بیشتر و ایجاد خطر مانند بازی روز یک شنبه در مقابل هلاس را ندادیم "

" درک می کنیم که در یارگیری همیشه بازیکن حریف را بخوبی محدود و کنترل کنیم و با وجود اینکه همیشه ممکن نیست بر روی هر توپ در هر زمان تمرکز کامل داشته باشیم "

" گلی که امروز ما دریافت کردیم این موضوع را تایید کرد که ما باید همیشه 100% تمرکز داشته باشیم . زیرا گل به خودی که با برخورد توپ به بدن ِ کاسرس اتفاق افتاد ، می تواند باعث شود بازی که به نظر برای ما تمام شده بود ( برنده آن بودیم ) بار دیگر شروع شود . با این حال کیه وو تا آن لحظه کاری انجام نداده بود "

" این ویژگی یوونتوس است که تیم های حریف را در ورزشگاه خودمان در هم بکوبیم زیرا ما باید بازی خودمان و بهترین ویژگی هایمان را به حریف دیکته کنیم و بکار بگیریم و سپس رو به جلو حرکت کنیم و سعی کنیم که حریفان را در اولین اشتباهی که مرتکب می شوند مجازات کنیم "

" ما امروز به خوبی در خانه 3 امتیاز را بدست آوردیم که برای کسب اسکودتو بسیار مهم است "

گلی که آزاموا زد ؟

" این یک گل ِ مهم بود . مانند گلی که در پکن در سوپرکاپ زد یک شاهکار بزرگ بود و در زمانی درست اتفاق افتاد "

" من همیشه سعی می کنم که خودم باشم . این طبیعی است که زمانی که موفق نباشیم و امتیاز از دست برود انتقاد شود . اما بازیکنان یوونتوس بسیار قدرتمند هستند و کسانی هستند که همیشه بهترین پاسخ ها را داده اند "

" اما فرشته ای به نام مارکیزیو که پس از 2 دیدار که فرصت بازی نداشت به خوبی آماده شد و نمایش فوق العاده ای داشت . و حالا این به ما می فهماند که چگونه بازیکنان یوونتوس آماه هستند و این آمادگی به لطف تمرین هر روزه است "

در مورد بحث میان کونته و کاپلو چه نظری دارید ؟

" من از اظهار نظر در این مورد اجتناب می کنم ، زیرا این بحثی میان ِ 2 مربی است "

" این یک هفته بسیار ِ شلوغ بود . کونته می خواست ما دیگر اشتباهات خود را در مقابل هلاس تکرار نکنیم . کاسرس در صحنه گل به خودی بد شانس بود و در زمین توانست به خوبی انجام وظیفه کند . همه 25 نفر ما ، کسانی هستیم که پیراهن یک باشگاه که ان یوونتوس است را می پوشیم "

گل های مقابل ورونا به بدنسازی ما برمی گردد ؟!

" فکر نمی کنم . گل خوردن در دقیقه ِ 94 به نظرم بیشتر مربوط به از دست دادن تمرکز باشد تا ویزگی های ِ فیزیکی . اکنون ما سعی داریم که دیگر این چنین اشتباهاتی را تکرار نکنیم "

" ما می خواهیم هر روز نسبت به دیروز پیشرفت کنیم و به بردن ادامه دهیم "

ماجراجویی در اروپا ؟!

" ما از صعود به مرحله حذفی لیگ ِ قهرمانان باز ماندیم ولی فکر کنم که این فصل را با اسکودتو و جام لیگ ِ اروپا به پایان برسانیم "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: